دانلود انیمیشن افسون Encanto 2021 با دوبله فارسی

دانلود انیمیشن افسون Encanto 2021 با دوبله فارسی

7/2/10 198K
100% رضایت کاربران (5رای)
سال انتشار : محصول :
همراه با نسخه دوبله فارسی زیرنویس فارسی

خلاصه داستان انیمیشن افسون: کارتون انکانتو Encanto 2021 درخصوص خانواده‌ای به اسم مادریگالس میباشد که در یک شهر افسون گردیده میان کوه‌های کلمبیا به نام انکانتو زندگی میکنند.

دانلود انیمیشن افسون 2021 با لینک مستقیم

دانلود انیمیشن Encanto 2021 با دوبله فارسی

دانلود انیمیشن جدید افسون Encanto 2021 با کیفیت های 480p, 720p,1080p, 1080_HQ

انیمیشن افسون 2021 (Encanto 2021) یک انیمیشن در ژانرهای کمدی، موزیکال، خانوادگی و فانتزی است که میتواند شما را برای ساعاتی در کنار خانواده تان سرگرم کند. کارگردان های این اثر جذاب ، و هستند

کارتون خانواده مادریگال دوبله فارسی

خلاصه داستان انیمیشن افسون: کارتون انکانتو Encanto 2021 درخصوص خانواده‌ای به اسم مادریگالس میباشد که در یک شهر افسون گردیده میان کوه‌های کلمبیا به نام انکانتو زندگی میکنند. در این بین جادوی انکانتو به هر بچه در این شهر یک قدرت جادویی منحصربه‌فرد مانند قدرت شفابخشی اعطا نموده است.

ولی دختری به اسم میرابل صرفا عضو خانواده مادریگالس می باشد که هیچ قدرتی ندارد و از این مسئله بسیار اندوهگین میباشد؛ اما هنگامی که میرابل متوجه می گردد جادوی انکانتو در معرض خطر قراردارد، برای نجات شهر وارد یک ماجراجویی هیجان‌انگیز شده و… با سبز دانلود همراه باشید.

درباره کارتون خانواده مادریگال

درباره انیمیشن: انیمیشن افسون Encanto 2021 یکی از زیباترین انیمیشن‌هایی است که به‌تازگی اکران شده و موردتوجه بسیاری از افراد قرار گرفته است. این انیمیشن جذاب و دیدنی که محصول شرکت پرطرفدار دیزنی است که شصتمین انیمیشن این شرکت محسوب می‌شود. شما میتوانید این انیمیشن دیدنی را با ترافیک نیم بها دانلود کنید.

  • نام فیلم: افسون – Encanto
  • انتشار: 2021
  • زبان: انگلیسی + دوبله فارسی
  • زیرنویس فارسی: دارد
  • مدت زمان: 102 دقیقه
  • فرمت: MKV
  • کمپانی: والت دیزنی Walt Disney

لینک های دانلود

 

لینک دانلود رایگان انیمیشن افسون دوبله فارسی

دانلود با کیفیت 1080_HQ [حجم 2.3 گیگابایت]

دانلود با کیفیت 1080 [حجم 1.7 گیگابایت]

دانلود با کیفیت 720 [حجم 872 مگابایت]

دانلود با کیفیت 480 [حجم 614 مگابایت]

 

لینک دانلود رایگان انیمیشن افسون زیرنویس فارسی

دانلود با کیفیت 1080_HQ [حجم 2.6 گیگابایت]

دانلود با کیفیت 1080 [حجم 1.9 گیگابایت]

دانلود با کیفیت 720 [حجم 971 مگابایت]

دانلود با کیفیت 480 [حجم 682 مگابایت]

لینک پخش آنلاین

پخش آنلاین

دانلود رایگان Encanto 2021 یک فیلم رویایی ملودیک آمریکایی در سال 2021 است که توسط استودیو انیمیشن سازی والت دیزنی ساخته شده و توسط استودیو والت دیزنی موشن پیکچرز پخش شده است.

داستان انیمیشن به شرح زیر است | دانلود انیمیشن افسون

در حالی که خانم جوانی به نام آلما مادریگال از درگیری مبله از خانه دور می‌شود، نیمه بهترش پدرو را از دست می‌دهد، اما سه فرزند خردسالش جولیتا، پپا و برونو را نجات می‌دهد.

در یک انکانتو، شمعی که آلما در چنگ دارد، اسیر می‌شود و کازیتای آگاه برای مادریگال‌ها می‌سازد تا در آن زندگی کنند. یک بانوی جوان کلمبیایی باید با ناامیدی از اینکه فرد اصلی خانواده‌اش بدون قدرت‌های ماوراء طبیعی است، مقابله کند. شهری به دلیل کازیتا ایجاد می‌شود که شهر را ایمن می‌کند، و طلسم‌شده خانواده مادریگال را القا می‌کند که معلوم می‌شود آلما با هدایای استثنایی یا ظرفیت‌های خداگونه، ابولا نیز نامیده می‌شود. این حول ایده سهم طلسم شده است.

ادامه داستان Encanto 2021

میرابل عذرخواهی می‌کند اما متوجه می‌شود که علاوه بر این که ایزابلا از عالی بودن احساس ناراحتی می‌کند، در هر صورت ترجیح می‌دهد با ماریانو ازدواج نکند. این باعث می‌شود که او گیاهان خارق‌العاده‌تری بسازد که بیشتر از گیاهان گذشته‌اش و دو خواهر به آن‌ها تمایل دارد، ظاهراً خانه را درست می‌کنند.

با این وجود، ابولا آنچه را که در جریان است می‌یابد و به میرابل خیانت می‌کند و او را به خاطر آسیب رساندن به خانواده و نابود کردن کازیتا سرزنش می‌کند. میرابل پس از خوردن به اندازه کافی، به ابولا فوران می کند و او را سرزنش می کند که او را یک شکست خورده می داند و دلیل واقعی ناپدید شدن طلسم شده به دلیل فشار مداوم ابولا بر خانواده است.

بنابراین، کازیتا محو می‌شود و مادریگال‌ها را درهم شکسته و بی‌نیاز می‌گذارد. میرابل که توسط موقعیت های جدید له شده است، به سمت جریانی می گریزد که پدرو در آنجا جان باخت، زیرا ابولای پشیمان او را تعقیب می کرد. ابولا بالاخره قبول کرد که همه چیز بدون شک مشکل او بود، زیرا با توجه به اینکه او در هیچ مقطعی هدیه ای دریافت نکرد، خانواده اش را مسحور کرد.

  • 473 views